Bu Blogda Ara

12 Aralık 2014 Cuma

Shameless

Yeniden merhaba arkadaşlar biraz uzun bir zaman oldu sizleri çok bekletmek istemezdim ama malum okul sınav derdi vs..ee hal böyle olunca bende beklemenize değecek bir dizi ile döneyim dedim akla ilk gelende Shameless oldu...

Shameless ın türkçe karşılığı utanmaz manasına gelmektedir.Bu dizi için bundan daha uygun bir isim bulunamazdı.Yalnız başlamadan önce şu uyarıyı yapmayı gerekli görüyorum aman kendinizi fazla kaptırmayın yoksa insanın mezhebini fena halde genişletebilecek bir kapasitesi var .d
Shameless izleyiciyle ocak 2011 de buluşmuş olup Chicago nun varoş semtlerinden birinde yaşayan Gallagher ailesinin hayatını konu almaktadır.Ben bu dizideki amacı anlayamadım hani klasiktir bütün dizlerde bi amaç olur senarist bize o sonu hissettirir kahramanlar hedefe ulaşabilecekmi, o yolda nasıl tercihlerde bulunacaklar ... vs izleyicinin izlediği budur aslında evet tam olarak bu.. ancak bu dizide böyle bişey yok varsa da ben farkedemedim...Karşımızdaki normal bir dizi değil arkadaşlar.Gallaghher lar da zaten değişik insanlar..Hangi karakterden ne çıkacağı hiç belli olmayabiliyor klasik senaryolardan çok farklı tarza sahip bir senaryoyla karşı karşıya kaldım bu dizide... Olanlar hem absürd hem komedi bir o kadar da dramatik aslında.. Beni bağlayanda bu oldu..Gallagher ailesinin hayatı gerçekten çok ilginç..Şunu da söyleyeyim Gallagher lara aile demek için aile kavramının yeniden tanımlanması gerektiğini düşünüyorum..
  Eğer farklı bişey arıyorsanız zaman kaybetmeden başlamanızı öneririm.Dizi 4 sezon tamamlamış olup 5. sezonu 11 ocak 2015 te izleyiciyle buluşacak yeni sezon için gelen teaser lara bakacak olursak efsane olacağa benziyor.Gallagher ailesini bi kaç cümle ile tanıtacak olursak;
  Phillip Gallagher (Jeremy Allen White) ailenin en büyük erkek çocuğu dizinin en karizmatik karakteri..elemanda zehir gibi kafa var ama 4 sezondur pek kullandığı söylenemez..Kafasını kullanmadığı gibi tutturmuş bi  Karen aşkı gidiyor yanı başında onun için neler neler yapmış Mandy gibi bir kız dururken Karen ın peşinden gitmesine acayip kafam bozuluyor çok güzel bişey olsa anlayacam da o kadar da değil be hem anlamsız bir salaklık var kızda sarışın salaklardan buda izleyenlerde eminim hak vereceklerdir bana...(yeni öğrendim beyler  2012 den beridir Mandy(Emma Greenwell) ile birliktelermiş nasıl rahatladım anlatamam )
  Fiona Gallagher (Emmy Rossum) kardeşlerine hem annelik hemde babalık yapmış diyebileceğimiz bi kızdır kendileri.. Ailenin tüm yükü Fiona nın omuzlarındadır.Buradan senariste de seslenmek istiyorum ağlatmayın abi bu kızı yaa onlar nasıl gözlerdir öyle onlar ağladıkça ağlayası geliyor insanın tekrar söylüyorum ağlamasın bu gözler!!! .d
  Ian Gallagher (Cameron Monaghan) ailemizin gay evladı.Ben bu çocuğa bişey demek istemiyorum Mandy gibi bi hatunu geri çevirdi ya o an bitmişti benim için yazıklar olsun insan bi istisna yapardı bee!! burda ben kahroldum .mk ellerim titriyor yazamayacam daha...
  Debbie Gallagher (Emma Kenney) ilk gördüğüm zamanda sevmemiştim bu ufaklığı..hep ufak kalaydı keşke ergenliği çok fena,kendinden dahada tiksindirdi beni aslında çok iyi kalpli bir kız ama birçok kız gibi bununda kafa pek basmıyor.
  Carl Gallagher (Ethan Cutkosky) itiraf etmeliyimki bu çocuğa hayranım acayip fırlama bişey.. Dizinin en sevdiğim karakteri... 4. sezonda ergenliğe girmesiyle beraber beni kendine dahada hayran bırakan bişey oldu bu çocuk..şöyle söyleyeyim sadece bu karakter için bile izlenir bu dizi !!!!
  Liam Gallagher? bu çocuğun bir Gallagher olup olmadığından emin değilim ailenin en küçük üyesi... 4. sezonda ablasının büyük hatasıyla ileriki hayatı b.ka sarma ihtimali olan siyahi yavrucak
  Frank Gallagher (William H. Macy) kendi kendini harcadığını düşündüğüm bir karakter.Zeka küpü aslında sağlam bir politikacı olurdu bu adamdan,muhteşem bir hitabet yeteneği var.Arada bir hissettirdiği çok sivri bir zekaya sahip ne yazık ki pek kullanma zahmetinde bulunmamış kendini alkole vermiş kendinden başka kimseyi umursamayan alkolik bir baba.Ancak bu halinin onu dahada sempatik kıldığı bir gerçek.Özetle bir babada olmaması gereken bütün vasıfları taşıyan karakter...
İzlenesi bir dizi mi ?
Bence onların dünyasına kesinlikle bir göz atmalısınız.Gallagher lar sevilesi insanlar farklı bir şeyler arıyorsan hiç durma...
İyi seyirler !!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder