Bu Blogda Ara

14 Ekim 2014 Salı

Arrow

Merhaba arkadaşlar

 Arrow a ne desem bilemedim ya aslında diyeceklerim belli yalnız elim varmıyor...Keşke dediğim dizilerden bu da malesef.. Diziyide çok taşlamak istemiyorum benimde sevdiğim hastası olmasamda takip ettiğim dizilerden yalnız o diyaloglar nedir abi ya.. ya cidden bi ...gidin ama o şekil diyalogmu olur abi kaç yaş grubuna hitap ediyorsunuz allah aşkına yada
dizi IQ su 20 lerde seyreden insanlar için hazırlanmış bir dizi mi?? Dizideki diyalogların Flash TV dizilerinden farkı yok resmen !!!
 Söylemek istediğim şu arkadaşlar dizinin olay kurgusu zaten yeteri kadar tahmin edilebilir nitelikte ilk bölümden sezon finali için tahmin yürütürsünüz açıkça söylemek gerekirse... Yalnız senaristte bu eksikliği gidermek zahmetinde hiç bulunmamış ne yapayımda kaysın bunlar bana tarzında bir düşünceyle hareket ederek dizide diyalog denen malzemeyide amacına aykırı bir şekilde hunharca kullanmış resmen..
 Açıkçası gerçekten şaşırıyorum Arrow un bu kadar geniş bir izleyici kitlesine sahip olmasına nedenini çok merak ediyorum ??
 Dizinin başrolünü Stephen Amell in üstlendiği Oliver Queen canlandırıyor.Bana göre dizinin izlenmesindeki en büyük etkende bu.. Oyunculuk sağlam karizmatik de bir oyuncu ayrıca vücududa gerçekten iyi olan bir oyuncu kızlarda bunlara aldanıyor heralde :) ahh o diyaloglar olmasa benimde hayranı olacağım bir karakter ama...
Konuya gelecek olursak dizi Oliver ile babasının çıktığı yat gezisinde yaşanan bir kaza ile başlıyor ve bu kaza sonrasında Oliver ın hayatı tamamen değişiyor.Babası ile beraber öldüğü düşünülen Oliver Queen 5 yıllık bir ada esaretinin ardından amaçları ve babasının anısını onurlandırmak için ortaya çıkıyor ve Starling City şehrindeki tüm suç şebekelerine karşı bir savaş başlatıyor.Arrow u Robin Hood ve Batman harmanlamasından oluşan bir süper kahraman olarak betimlemek bence en doğrusu olacaktır bazısı Batman bazısı Robin Hood der ancak bana göre ikisini de yansıtan bir karakter.Starling City yide Gotham ın farklı bir sürümü olarak düşünebilirsiniz..
 Evet yine geldik en sevdiğim,son sözün söylendiği bölüme:İzlenesi bir dizi mi ??
Dizi için olumsuz eleştirileri minimize etmeye çalıştım elimden geldiği kadar... Sonuç olarakta ortaya bunlar çıktı bu kadar eleştirinin üzerine izle dermi bu fLIP derseniz derim arkadaşlar.Ben izledim gerçi benim durumum farklı biraz yokluk diyebilirim kısacası sizede tavsiyem hakkında daha iyi yorumlar yapılan izlemediğiniz diziler varsa önce onlara yönelin Arrow daha çok çerez tadında bir dizi diyebilirim en doğru tabirle.Umarım ilerleyen sezonlarda diyaloglarada bir çözüm bulurlarda bende severek izlemeye devam edebilirim
İzlemeye karar verenlere iyi seyirler !!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder