Bu Blogda Ara

9 Ekim 2014 Perşembe

The Strain


Aslında bu diziye başlamam şans eseri oldu... Fringe in The X-FilesAltered StatesThe Twilight Zone ve Dark Angel  dizilerinin harmanlamasından oluştuğunu öğrendikten sonra X Files ı merak edip ona başlamaya karar verdim. İlk bölümünü izleyeyim şunun bi diyip başladım izlemeye.. Bölüm ilerledikçe şaşkınlığım giderek artıyordu bir yandan da Fringe e olan bakışım değişiyordu çünkü tamamen Fringe ile izlediğim dizinin ilk bölümleri aynıydı derken
ilk bölüm bitti sonrasında site içerisinde dolanırken dizinin X Files değilde Strain olduğunu farkettim :) bayaa komik bir durumdu benim için her nasıl olduysa X Files ı ararken Strain ile karşılaştım tabi bunu fark edince bölümü izlerken kafamda oluşan bütün düşünceler bi anda Strain aleyhine yön değiştirdi çünkü birebir kopyasıydı Fringe in.Aslında o an diziyi bırakmak istedim yalnız sebebine anlam veremediğim bir merakla devam ettim izlemeye her ne kadar Fringe çakması olarak görsemde sürükleyici buldum diziyi bu şekilde bir kaç bölüm izledim derken neredeyse ilk sezon bitecek bölümler ilerledikçe farkettimki Fringe e göre bir çok farklı yönü var diyebilirim.. Strain Fringe in bir bölümünden konusunu almış ve bu konunun üzerine vampir mitleri eklenmiş bir dizi olarak duruyor.. Fringe teki bilimsel temellendirmenin yerine buradaki olayların nedeni vampirlere dayandırılıyor.Dizinin ilginç bulduğum bir yönüde burada aslında çünkü diziyi izlerseniz görceksiniz o yaratıklara vampir demeye bin şahit ister.Diziyle alakası olmayan biri o yaratıkları görse zombi,canavar hatta uzaylı bile der yani.Dizi bu yönüyle beni baya şaşırtmıştı.Dizinin bölümleri daha çok Walking Dead tarzında geçiyor yalnız senaristin aralara serpiştirdiği bazı şeyler insanı merak içinde koyabiliyor.Bu yönü diziyi daha çok sürükleyici hale getirmiş diyebilirim.
Daha yeni bölümler geleceği için şuan çok net şeyler söyleyemiyorum ancak şuana kadarki izlenimlerim bunlar.Başlamak isteyenlere tavsiyem şimdilik şu yöndedir: izleyecek dizi bulamıyorum tavsiye edilen diğer güzel dizileri izledim çok sıkılıyorum vb tarzı bi durumdaysanız ancak o zaman izlemenizi öneririm,zaman kaybı oluşturacağını pek düşünmüyorum...Dizi şuan 1.sezonda ve sezon finalinden de anladığım kadarıyla dizi daha yeni başlıyor!!
İzlemeye karar verenlere keyifli seyirler...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder